Parochieteam en pastorale team: onze welgemeende dank!!!

Beste parochianen,

"Eenvoudigweg doen ....en tegelijkertijd .....toch echt niet vanzelfsprekend " ...... Dit staat te lezen in de Urbanusklanken van december, geschreven door het parochieteam.
Deze zin geldt niet alleen voor onze vele vrijwilligers, maar zeker ook voor ons parochieteam zelf, dat de afgelopen jaren heeft bestaan uit John, Joop en Casper. Zij zijn samen al jarenlang de motor van onze kerk en doen hun uiterste best om alle beslissingen en activiteiten in goede banen te leiden; zij vertegenwoordigden ons naar zowel het cluster als naar het bisdom.
Zij stellen hun vrije tijd beschikbaar en doen dit alles met hart en ziel, gesteund door de mensen om hen heen. Er wordt achter de schermen door hen ontzettend veel werk verricht.
Wat fijn, dat zij sinds dit jaar versterking hebben gekregen in de personen van Hans en Cockie.

Zo heeft iedereen zijn of haar talenten: de een kan goed netwerken of mensen aansturen, de ander is goed met cijfers of in het organiseren, en weer een ander kan zijn / haar ervaringen van een bepaald vakgebied gebruiken ..en ga zo maar door.

Een andere groep, die ook wel eens in het zonnetje gezet mag worden is ons pastorale team: Pastoor Marco, Darek, Elly van Rooden, bijgestaan door Pater Klos, Rob Mascini. En vergeten wij ook onze leken-voorgangers niet!
Want iedere week weer ....proberen zij allen ons met hun overweging te inspireren!

Wij zijn ongelofelijk blij en dankbaar met hen als parochieteam en pastoraal team. Dus mag wel eens duidelijk gezegd worden: Parochieteam en pastoraal team. ...

Dank jullie wel voor al jullie inzet!!